Skip to main content

ЯКІСНІ ПОСЛУГИ, КОМФОРТНЕ ПЕРЕБУВАННЯ, ГАРНИЙ НАСТРІЙ – КОЖНОМУ ПАЦІЄНТУ

Саме таким критеріям відповідають динамічні зміни, що відбуваються в одній із авторитетніших харківських стоматологічних медустанов – КЗОЗ «Харківська міська стоматологічна поліклініка №7».

«Галузь охорони здоров’я завжди була гордістю Харкова, його обличчям. Наші медичні школи відомі у всьому світі. І сьогодні міська влада ставить перед собою двоєдине завдання: щоб кожен харків’янин міг отримати якісну медичну допомогу на найвищому рівні; і щоб кожен талановитий лікар міг розкрити свій потенціал тут, в Харкові, працюючи на найсучаснішому устаткуванні, застосовуючи самі кращі медикаменти, в установах, що відповідають усім міжнародним стандартам», – така стратегія розвитку медицини у нашому місті сформулювана Харківським міським головою Геннадієм Кернесом.

Цими вимогами керується колектив стоматполіклініки №7. Комплексний підхід до розвитку медзакладу, який наповнює новим змістом усі складові її багатопрофільної діяльності, дає позитивні результати. «Ми робимо поліклініку доступною для всіх – дорослих, дітей, людей з особливими потребами, – зазначає головний лікар стоматполіклініки №7 Наталія Удовиченко. – Прагнемо, аби кожний пацієнт мав змогу отримувати якісне лікування в комфортних умовах.

Маємо амбітні плани:  на ділі довести, що стоматологія в медустанові комунальної власності нічим не поступається приватним стоматологічним закладам, – продовжує Наталія Миколаївна. – Такі вимоги диктуються часом. Європейські прагнення українців повинні підкріплятися конкретними справами в різних аспектах життя і діяльності. Тож справою честі ми вважаємо мати у Харкові стоматологічну поліклініку європейського рівня. Зразком для нас слугує зарубіжний досвід, де соціальна медична допомога досягла високого рівня».

Крок за кроком колектив медичної установи, її керівництво втілюють задумане. За останній період часу немало зроблено в створені комфортних умов перебування в поліклініці і лікарів, і пацієнтів.  Відремонтовані всі приміщення стоматологічного дитячого відділення, частина лікарських кабінетів терапевтичного прийому. Облаштовані дві реєстратури – дорослого відділення та дитячого.

Нещодавно завершились ремонтні роботи по установці пандуса, що дозволить людям з обмеженими фізичними можливостями безперешкодно пересуватися по поліклініці. Обладнано туалетну кімнату для людей з інвалідністю.

Днями змінилося до невпізнання фойє поліклініки. Зусиллями дизайнерів воно заграло новими яскравими фарбами. Зелений та оранжевий кольори, що використані у його оформленні, зі смаком підібрані стильні елементи декору додають настрою, створюють атмосферність: улюблений герой дитячих мультиків Чебурашка ніби вітає малечу на вході у стоматологічне дитяче відділення, а апетитне зелене яблуко звертає на себе увагу дорослих відвідувачів, визиваючи позитив.

                             

Згодом у поліклініці з’являться інформаційні стенди, детальна мапа медзакладу, що також додасть зручності пацієнтам. Все це, за задумкою керівництва, слугує для кожного відвідувача певним меседжем, а саме: «Ласкаво просимо! Ми раді Вам!».

“Сьогодні ідеологія і політика міста така, що ми оптимізуємо будівлі з метою їх раціонального використання, оснащуємо новим сучасним устаткуванням як первинний, так і вторинний рівень медичної допомоги», – реалізацією таких актуальних завдань за визначенням директора Департаменту охорони здоров’я міськради Юрія Сороколата займається сьогодні профільний департамент.

Результати цієї важливої роботи в межах конкретного медичного закладу – КЗОЗ «Харківська міська стоматологічна поліклініка №7» обнадійливі і мають добру перспективу.

Фотоальбом

головний лікар Наталія Удовиченко, стоматполіклініка №7

Перейти до вмісту