Комп’ютерні технології на службі медпрацівників та пацієнтів стоматполіклініки №7

Продовжується впровадження сучасних інформаційних технологій у діяльність КЗОЗ «Харківська міська стоматологічна поліклініка №7».
IP-телефонія, комп’ютери, спеціальне програмне забезпечення стають невід’ємними атрибутами реєстратури стоматологічної поліклініки №7.
Автоматизація процесів запису на прийом і виклику лікаря додому сприяють впорядкуванню черг та економії часу пацієнтів, тим самим роблячи медичну допомогу більш доступною.
У практику роботи поліклініки впроваджено автоматизоване робоче місце лікаря. Цей сервіс дозволяє лікарям у разі потреби самостійно записувати пацієнта на повторний прийом без звернення до реєстратури. Медична статистична звітність в поліклініці тепер також буде вестися із застосуванням комп’ютерних технологій.
Освоювати нововведення медикам допомагають фахівці КП «Міський інформаційний центр», який займається впровадженням медичної інформаційної системи MedCadrPlus в медичних установах нашого міста (її авторство належить групі харківських IT-фахівців).
«Специфіка стоматологічної медустанови вимагає застосування нестандартних підходів. Тому програмне забезпечення, що діє в амбулаторно-поліклінічних закладах міста, доводиться доопрацьовувати (зокрема, модуль, який забезпечує он-лайн запис на лікарський прийом), – зазначив начальник відділу програмного забезпечення КП «МІЦ» Кирило Белєвцев. – Упевнений, що оптимальні рішення будуть знайдені найближчим часом».
В перспективі весь комплекс робіт по автоматизації процесів у лікувально-профілактичних установах обласного центру, впровадженню в них електронної реєстратури стане основою для створення загальноміської інформаційної медичної системи з виходом на інформаційно-аналітичний центр Департаменту охорони здоров’я Харківської міськради.
електронна реєстратура, медична інформаційна система MedCadrPlus, стоматполіклініка №7