Skip to main content

СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №7 КАПІТАЛЬНО ВІДБУДУВАЛАСЬ

Сучасні інформаційні сервіси, а саме електронну реєстратуру, впровадили у сьомій міській стоматологічній поліклініці. Цим самим забезпечили більш якісний доступ до медичних послуг. І в тому числі і для людей з обмеженими фізичними можливостями. Також там відкрили після капітального ремонту оновлене дитяче відділення.

Це яскраве відділення міської стоматологічної поліклініки №7 обладнано спеціально для маленьких пацієнтів. Так воно виглядає після проведеного тут капітального ремонту. Оформлені інтер’єри, зручні меблі, кабінети укомплектовані сучасним стоматологічними обладнанням, яке дозволяє в свою чергу застосовувати сучасні методики лікування.

Наталія Удовиченко головний лікар міської стоматологічної поліклініки №7

Харьков город европейского уровня и оказание стоматологической помощи происходит на европейском уровне, благодаря программе городского совета, поддержки мэра Геннадия Адольфовича Кернеса и депутатского корпуса. Сегодня мы имеем уже совершенно новое обновлённое оборудование, можем работать на бесшумных машинах. Дети приходят в это отделение, они здесь проходят осмотр, получают ортодонтическую и хирургическую помощь. Для них здесь даже оборудован туалет, чтобы они могли им воспользоваться  на своём этаже. 

Завершено у поліклініці і ремонтні роботи щодо забезпечення доступності послуг для людей з особливими потребами. Тут встановлено пандуси і зовні, і в середині, що дає можливість людям безперешкодно пересуватися поліклінікою, Обладнано лікувальний кабінет на першому поверсі і спеціальну туалетну кімнату.

Олена Шингарьова віце-президент Харківської міської громадської організації інвалідів “Креавіта”

На данный момент, это пожалуй единственная поликлиника, в которой идеально соблюдены принципы доступности.  И у нас не так много в городе Харькове доступных стоматологий. И с  радостью хочу сказать, что сюда могут прийти люди, которые передвигаются на колясках и получить качественное обслуживание.  

І це не одне нововведення. У 7-ій стоматологічній поліклініці впроваджено електронну реєстратуру. Це вже другий заклад у Харкові, де діє подібна система електронного запису. За словами лікарів, це дозволяє оптимізувати їхню роботу, а пацієнтам заощаджувати час, адже на прийом можна записатися через інтернет в режимі он-лайн.

Світлана Горбунова-Рубан заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення 

Это необходимо для врача, это необходимо для обмена информацией. 8-я поликлиника она рядом, она тоже в пилотном проекте и тоже на этой территории, т.е. будет вообще понятно, что происходит с человеком, обратившиеся к другим специалистам, и к стоматологу и в комплексе можно будем анализировать ситуацию и оказывать необходимую медицинскую помощь.

Юрій Сороколат директор Департаменту охорони здоров’я Харківської міської ради

Было потрачено где-то 1,7 миллиона гривен. Я думаю, что население достойно оценит нашу работу и по регистратуре, и по доступности и по созданию такого квалифицированного и красивого детского отделения. 

В планах міської влади впровадження такого досвіду і в інших медичних закладах Харкова

Сюжет ТСН Харьковские Известия

Дивитися всі публікації ЗМІ по даній темі

Перейти до вмісту